3 Ocak 2013 Perşembe

İyi Ki Doğdum

Bugün benim doğum günüm...
İyi ki doğmuşum diyebileceğim bir sürü sebebim var. Şükürler olsun...
Anne ve babama beni bu dünyaya getirdikleri, bugüne kadar her konuda sonsuz desteğim oldukları için minnettarım. İyi ki doğmuşum, iyi ki sizin küçük kızınız olmuşum.
Beni adeta kızı gibi seven hayattaki tek kardeşim...İyi ki benden önce sen vardın. Birlikte büyüdüğümüz için çok şanslıyız. 
Eşim, Hayat arkadaşım... İyi ki seninle evlenmişim. Bugün beni gül yapraklarına boğarak kendimi çiçek prensesi gibi hissetmemi sağladın:) Muhteşem sürprizin sayesinde 3 Ocak 2013 hiç unutulmayacak.
Oğlum, Nefesim... Hayatımın en özel hediyesi. İyi ki seni dünyaya getirmişim. Beni varlığınla dünyanın en mutlu annesi yaptın. Bu sabah yine o çapkın gülücüklerle uyandırdın anneyi ve o küçük parmakların yine saçlarımı yakaladı :) Henüz 3,5 aylıksın, şimdilik yarasa gibi saçlarıma asılı yaşıyorsun. Yinede şimdiden babacığınla birinci yaş gününün planlarını yapıyoruz. Seninle birlikte bizde büyüyoruz. İyi ki varsın bebeğim, iyi ki bizimlesin.
İyi ki tüm sevdiklerim halen hayattalar... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder