20 Aralık 2012 Perşembe

Geçmişten Bugüne

Yıl 2006...
Nihayet fakülteden mezun olmak üzereyim.
Tek telaşım şu bitirme tezini verip okula ve bu şehre veda etmek...
Sınıftan arkadaşlarla her zaman ki gibi Naturland Cafedeyiz. Bir arkadaşımın ziyaretine iki adam geliyor :) Bu adamlardan birisi Okan amcan. Diğeri ise baban. Hiç konuşmuyor, hatta karşı masada çay içip gidiyorlar.
Sonra bu ziyaretler daha da sıklaşıyor. Evlilikten bahsediyor. Nerden çıktı? Neden evleneyim ki diyorum. Onu tanımam gerektiğini söylüyor. Neden öyle bir gereklilik olsun ki diyorum?
Her üniversiteli gibi bizim bölümde de bir mezuniyet balosu organize ediliyor ve ben gitme taraftarı değilim. Arkadaşlarımın yoğun isteği üzerine son anda karar verip baloya gidiyorum. 
Baban da bir bahane ile oraya geliyor.
Ama bu geliş biraz farklı. Ben bu adamı daha önce defalarca görmüştüm. Böyle değildi?! Kıvılcımlar çıkıyor....
Babacığınla ondan sonra daha hiç ayrılmıyoruz.
2009 Temmuz...
Tüm zorluklara rağmen, kendimize rağmen bu yuvayı kuruyoruz. Senin için kuruyoruz. Günler mutlu mesut, birbirimizi hiç incitmeden geçip gidiyor.
2012 Ocak...
Sürpriz bir şekilde senin varlığını öğreniyoruz. Ağlıyorum...
Baban şaşırıp kalıyor, konuşamıyor. Seni beynimizde hayal etmeye çalışıyoruz. Olmuyor. Hayal gücü bile çaresiz kalıyor böyle bir mucizenin karşısında!
Şimdi yatağımda uyuyorsun. Hiçbir dünyevi tabir ile anlatılamayacak kadar güzelsin. Hayal edilemeyecek kadar kusursuz. Canım yavrum, iyi ki geldin. Huzurumuza huzur, mutluluğumuza mutluluk kattın...





 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder